گوگل کروم با هوش مصنوعی نظرات کاربران را در فروشگاه‌های آنلاین خلاصه می‌کند

هوش مصنوعی گوگل در کروم به کمک شما می‌آید تا نظرات کاربران و ویژگی‌های فروشگاه‌های آنلاین را به‌سرعت و با دقت بررسی کنید. به گزارش تک‌ناک، گوگل در اقدامی تازه، قابلیت جدیدی به مرورگر کروم اضافه کرده است که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، خلاصه‌ای از نظرات کاربران درباره فروشگاه‌های آنلاین را در اختیار کاربران […] نوشته گوگل کروم با هوش مصنوعی نظرات کاربران را در فروشگاه‌های آنلاین خلاصه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

گوگل کروم با هوش مصنوعی نظرات کاربران را در فروشگاه‌های آنلاین خلاصه می‌کند


هوش مصنوعی گوگل در کروم به کمک شما می‌آید تا نظرات کاربران و ویژگی‌های فروشگاه‌های آنلاین را به‌سرعت و با دقت بررسی کنید.به گزارش تک‌ناک، گوگل در اقدامی تازه، قابلیت جدیدی به مرورگر کروم اضافه کرده است که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، خلاصه‌ای از نظرات کاربران درباره فروشگاه‌های آنلاین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در‌حال‌حاضر، این ویژگی برای کاربران ساکن ایالات متحده فعال و با هدف بهبود تجربه خرید اینترنتی طراحی شده است. در جریان جست‌وجوهای آنلاین، کاربران اغلب با وبسایت‌های متعدد تجارت الکترونیکی مواجه می‌شوند. پیش‌از ثبت سفارش، بررسی نظرات سایر مشتریان درباره کیفیت محصولات و اعتبار فروشگاه به اقدامی رایج تبدیل شده است. حالا اهالی مانتین‌ویو این فرایند را با ادغام داده‌های Google Shopping و سایر وبسایت‌های معتبر بررسی کالا، مستقیماً ازطریق گوگل کروم تسهیل کرده است.به نقل از نئووین، نحوه عملکرد این ویژگی بدین‌صورت است که هنگام بازدید از وبسایت‌های فروشگاهی، کاربر می‌تواند روی آیکون سمت چپ نوار آدرس مرورگر کلیک کند. پس‌از آن، مرورگر کروم خلاصه‌ای از نظرات کاربران را نمایش می‌دهد که با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده است. این خلاصه شامل اطلاعاتی درباره خدمات مشتری، کیفیت محصول، نحوه ارسال، قیمت‌گذاری و سیاست‌های مرجوعی فروشگاه مدنظر خواهد بود.هم‌زمان با این تغییرات، گوگل گسترش حالت هوش مصنوعی خود با عنوان AI Mode را برای کاربران موتور جست‌وجوی خود در بریتانیا اعلام کرد. این قابلیت که مشابه Copilot Search شرکت مایکروسافت است، تجربه‌ای پیشرفته‌تر از جست‌وجوی آنلاین را ارائه می‌دهد. هرچند AI Mode برای جست‌وجوهای ساده مانند وضعیت آب‌وهوا یا مسیر‌یابی کاربرد چندانی ندارد، برای پرسش‌های پیچیده‌تر و چندبخشی، عملکرد بسیار قدرتمندی خواهد داشت.این فناوری برپایه نسخه سفارشی مدل چندوجهی هوش مصنوعی گوگل با عنوان جمنای ۲/۵ توسعه یافته است. به گفته تیم توسعه‌دهنده، در پشت صحنه این قابلیت از روش «پراکندگی پرسش» استفاده می‌شود؛ بدین‌ترتیب که پرسش کاربر به موضوعات جزئی‌تری تقسیم می‌شود و موتور جست‌وجو هم‌زمان چندین پرس‌وجوی مرتبط را اجرا می‌کند. این فرایند به گوگل اجازه می‌دهد تا فراتر از جست‌وجوی سنتی در وب، به داده‌های عمیق‌تری دست یابد و نتایجی دقیق‌تر و مرتبط‌تر با پرسش اصلی ارائه دهد.قابلیت AI Mode به‌صورت تب مجزا در صفحه نتایج جست‌وجوی گوگل ظاهر می‌شود و ازطریق اپلیکیشن گوگل در دستگاه‌های اندرویدی و iOS نیز در دسترس خواهد بود. این اقدامات جدید گوگل گامی دیگر در مسیر تلفیق هوش مصنوعی با خدمات روزمره کاربران به شمار می‌رود و از تلاش این شرکت برای ساده‌سازی و هوشمندسازی هرچه بیشتر تجربه کاربری حکایت می‌کند.

برچسب ها:
تک ناک Logo

تک ناک

ارسال نظرات