در حال بارگذاری

کارگردان Overwatch 2: از Marvel Rivals تقلید نمی‌کنیم

بازی Overwatch 2 از عرضه Marvel Rivals ضربه خورد. با اشغال جایگاهی مشابه به عنوان یک شوتر قهرمانی، بسیاری از ویژگی‌های این بازی توجه هوادارانی را جلب کرد که از Overwatch 2 خسته شده بودند؛ خصوصیت‌هایی مانند حالت 6v6 و اضافه شدن منظم قهرمانان جدید. از آن زمان، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های متعددی به Overwatch […] The post کارگردان Overwatch 2: از Marvel Rivals تقلید نمی‌کنیم first appeared on گیمفا: اخبار، نقد و بررسی بازی، سینما، فیلم و سریال.

کارگردان Overwatch 2: از Marvel Rivals تقلید نمی‌کنیم


بازی Overwatch 2 از عرضه Marvel Rivals ضربه خورد. با اشغال جایگاهی مشابه به عنوان یک شوتر قهرمانی، بسیاری از ویژگی‌های این بازی توجه هوادارانی را جلب کرد که از Overwatch 2 خسته شده بودند؛ خصوصیت‌هایی مانند حالت 6v6 و اضافه شدن منظم قهرمانان جدید. از آن زمان، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های متعددی به Overwatch 2 بوده‌ایم. بن شدن قهرمانان، توانایی‌های جدید و حالت استادیوم در این فهرست قرار می‌گیرند. حالت استادیوم به سرعت با Marvel Rivals مقایسه شد، چرا که امکان بازی به صورت سوم شخص را فراهم می‌آورد. با این وجود، آرون کلر، کارگردان Overwatch 2، اصرار دارد که این تغییرات پاسخی به رقیب آنها نبوده و تمام این ویژگی‌ها مدت‌ها قبل از عرضه Marvel Rivals در دست توسعه بوده‌اند.این اظهارات از گفت‌وگوی کلر با یک استریمر نقل شده‌اند. کلر گفت:معتقدم رقابت خوب است. این موضوع مردم را وادار به نوآوری بیشتر می‌کند و باعث می‌شود همیشه بهترین عملکرد را ارائه دهید، اما فکر نمی‌کنم آنچه اکنون در Overwatch 2 می‌بینید، پاسخی به Marvel Rivals باشد.او در ادامه به توضیح درباره روند توسعه Overwatch 2 پرداخت:بسیاری از کارهایی که امسال انجام دادیم، از پرک‌ها گرفته تا حالت استادیوم و رأی‌گیری برای نقشه‌ها و اجرا شدن ممنوعیت کامل قهرمانان، بخش عمده‌ای از این تغییرات و تمام قهرمانانی که منتشر می‌کنیم، بیش از یک سال است که در دست توسعه بوده‌اند و بخشی از استراتژی جدید بازی برای شروع پرقدرت هر سال محسوب می‌شوند.سایر اعضای تیم توسعه Overwatch نیز این ادعا را تأیید کرده‌اند.

گیم فا Logo

گیم فا

ارسال نظرات