مبارزات جی تی ای ۶ با الهام از The Last of Us 2 متحول می‌شود؟

توسعه‌دهنده سابق راک‌استار می‌گوید GTA 6 باید از The Last of Us 2 برای مبارزات تن‌به‌تن الهام بگیرد.

مبارزات جی تی ای ۶ با الهام از The Last of Us 2 متحول می‌شود؟


راک‌استار گیمز تاکنون بخش‌هایی از گیم‌پلی جی‌تی‌ای ۶ را در قالب دو تریلر به نمایش گذاشته است، اما هنوز هیچ‌گونه ویدیو کامل و بدون تدوینی از گیم‌پلی بازی پخش نشده است. طرفداران به‌لطف افشاگری‌ها و نمایش‌های محدود پیشین تا حدودی می‌دانند که GTA 6 چه حال‌و‌هوایی خواهد داشت، ولی یک سؤال همچنان بی‌پاسخ مانده است: مبارزات تن‌به‌تن GTA 6 چگونه خواهند بود؟سیستم مبارزات نزدیک جی‌تی‌ای با وجود موفقیت‌های بی‌شمار همیشه یکی از نقاط ضعف مجموعه بوده است. مایک یورک، یکی از انیماتورهای سابق راک‌استار می‌گوید وقت آن رسیده است که راک‌استار از بازی‌های استودیو ناتی داگ الگو بگیرد تا این بخش از گیم‌پلی را به سطح بالاتری برساند: «واقعا امیدوارم که سیستم مبارزاتی مشابه با بازی The Last of Us Part 2 را در GTA 6 ببینیم.»مایک یورک با سابقه‌ کار روی GTA V و God of War: Ragnarok اخیرا در گفت‌وگویی به بررسی سیستم مبارزه GTA 6 پرداخت و به نکاتی برای بهبود این بخش نسبت‌به Red Dead Redemption 2 اشاره کرد. این توسعه‌دهنده گفت با اینکه راک‌استار در رد دد ردمپشن ۲ قدم‌های روبه جلویی در زمینه مبارزات برداشت، اما درگیری‌های تن‌به‌تن در این بازی بیش از حد کند و واقع‌گرایانه بودند.مایک یورک در ادامه با اشاره به The Last of Us Part 2 گفت که افزایش سرعت لحظه‌ای انیمیشن‌ها در زمان درگیری یکی از دلایل جذابیت سیستم مبارزاتی این بازی است؛ عاملی که حس ضربه و شدت برخورد را به شکل قابل‌توجهی ملموس‌تر می‌کند. به باور این توسعه‌دهنده، رویکردی مشابه می‌تواند با ماهیت GTA 6 به‌خوبی سازگار باشد و تجربه مبارزاتی سرگرم‌کننده‌تر را ارائه دهد.مایک یورک در بخش نظرات همین گفت‌وگو اعلام کرد که توسعه‌دهنده‌ای مانند راک‌استار این پتانسیل را دارد تا حتی سبک گیم‌پلی ناتی داگ را به‌شکل بهتری پیاده‌سازی کند. از سوی دیگر برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که راک‌استار می‌خواهد باشگاه‌های ورزشی و سبک‌های مبارزه متنوع را از نسخه San Andreas بازگرداند؛ موضوعی که می‌تواند زمینه‌ساز درگیری‌های تن‌به‌تن جذاب‌تری باشد.

زومجی Logo

زومجی

ارسال نظرات