لحن سریال God of War به بازی وفادار خواهد بود

رونالد دی. مور، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال God of War، در مصاحبه‌ای جدید در کامیک-کان سن دیگو، جزئیات تازه‌ای از این اقتباس را به اشتراک گذاشت.

لحن سریال God of War به بازی وفادار خواهد بود


رونالد دی. مور، نویسنده سابقه آثاری چون سریال Battlestar Galactica، سریال Star Trek، سریال Outlander و سریال For All Mankind در مصاحبه‌ای با رسانه IGN برای اولین بار تأیید کرد که مانند بازی God of War (2018)، رابطه پدر و پسری میان کریتوس و آترئوس هسته اصلی داستان سریال God of War را تشکیل خواهد داد.مور در پاسخ به سؤالی درباره حال و هوای سریال گفت: «لحن سریال در تلاش است تا لحن بازی را شبیه‌سازی کند. ما یک سفر حماسی و یک داستان احساسی از این دو مرد داریم که برای گرامیداشت یاد همسر کریتوس و مادر آترئوس، راهی آن می‌شوند.» او افزود: «داستان، یک سنگینی خاصی دارد که به گذشته مرموز کریتوس و احساساتی که با آن درگیر است، بازمی‌گردد. اما این سنگینی به حدی نیست که مانع لذت بردن از مسیر، صحنه‌های باشکوه و اتفاقات جالب این دنیا شود.»جالب است بدانید که خود مور یک گیمر حرفه‌ای نیست. او اعتراف کرد که با تماشای کات‌سین‌های بازی به این پروژه علاقه‌مند شده است: «من مدام به داستان این پدر و پسر بازمی‌گشتم؛ داستانی احساسی و متفاوت بود و چیزی شبیه آن را قبلا ندیده بودم. چون گیمر نیستم، هیچ پیش‌فرضی نداشتم و کاملا مجذوب آن شدم.»او با خنده افزود که تلاش کرده بازی God of War را تجربه کند، اما در آن چندان موفق نبوده است: «من در دوران بازی‌های آرکید بزرگ شده‌ام... اما حافظه عضلانی انگشتانم برای بازی‌های مدرن خوب نیست. وقتی کریتوس با ترول می‌جنگد، من مدام می‌پرسم دکمه B کدام بود؟ و خب، می‌میرم.»مور که در آثار قبلی خود نیز به موضوع خانواده‌های از هم پاشیده و غیبت والدین پرداخته است، این تم را یک عنصر کلاسیک و جذاب برای خلق درام و شخصیت‌پردازی عمیق می‌داند. وقتی از او سؤال شد که آیا به نسخه‌های قدیمی‌تر و وحشی‌تر کریتوس نیز در سریال اشاره خواهد شد، او با لبخندی پاسخ داد: «شاید... باید منتظر بمانید و ببینید.»

زومجی Logo

زومجی

ارسال نظرات