شرکت مادر Bethesda و توسعه‌دهنده Candy Crush قربانی تعدیل نیروی مایکروسافت شدند

بر اساس گزارش‌ها، مایکروسافت امروز اخراج شمار بیشتری از کارکنان ایکس‌باکس را آغاز کرده است که با توسعه‌دهنده Candy Crush یعنی شرکت King و استودیوهای اروپایی مانند ZeniMax، شرکت مادر Bethesda Softworks شروع شده است. خبرگزاری بلومبرگ در جدید‌ترین گزارش خود، فاش کرد که ده درصد از نیروی کار شرکت King، که معادل حدود ۲۰۰ […] The post شرکت مادر Bethesda و توسعه‌دهنده Candy Crush قربانی تعدیل نیروی مایکروسافت شدند first appeared on گیمفا: اخبار، نقد و بررسی بازی، سینما، فیلم و سریال.

شرکت مادر Bethesda و توسعه‌دهنده Candy Crush قربانی تعدیل نیروی مایکروسافت شدند


بر اساس گزارش‌ها، مایکروسافت امروز اخراج شمار بیشتری از کارکنان ایکس‌باکس را آغاز کرده است که با توسعه‌دهنده Candy Crush یعنی شرکت King و استودیوهای اروپایی مانند ZeniMax، شرکت مادر Bethesda Softworks شروع شده است. خبرگزاری بلومبرگ در جدید‌ترین گزارش خود، فاش کرد که ده درصد از نیروی کار شرکت King، که معادل حدود ۲۰۰ توسعه‌دهنده است، اخراج شده‌اند. در حال حاضر، آمار دقیقی از تعداد کارکنان اخراج شده در Zenimax و سایر دفاتر اروپایی در دست نیست، تنها می‌دانیم که آن‌ها در حال حاضر در حال تفهیم و در جریان قرار گرفتن پیرامون این اخراج‌‌ها هستند. با این حال، جیسون شرایر (Jason Schreier) در شبکه‌های اجتماعی، اظهار داشت که «خبرهای بیشتری» در ادامه امروز در راه است.دقایقی بعد از این گزارش، فیل اسپنسر، مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت با ارسال ایمیلی به افراد اخراج شده با هدف ارائه توضیحاتی پیرامون این تصمیم، این موضوع را تایید کرد. در بخشی از پیام فیل اسپنسر آمده است:امروز تصمیماتی را با شما اشتراک می‌گذاریم که بر همکاران ما در سراسر سازمان تأثیر خواهد گذاشت. برای قراردادن بخش گیمینگ در مسیر موفقیت پایدار و فراهم کردن امکان تمرکز بر حوزه‌های رشد استراتژیک، فعالیت در برخی بخش‌های کسب‌وکار را متوقف یا کاهش خواهیم داد و با پیروی از رویکرد مایکروسافت، لایه‌های مدیریتی را به‌منظور افزایش چابکی و اثربخشی حذف خواهیم کرد. به‌منظور احترام به افرادی که امروز تحت تأثیر این تصمیمات قرار گرفته‌اند، جزئیات دقیق اطلاع‌رسانی‌های امروز و هرگونه تغییر سازمانی در روزهای آینده توسط سرپرستان تیم شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.می‌دانم که این تغییرات در زمانی اعمال می‌شوند که ما بیش از هر زمان دیگری بازیکنان و ساعات بازی صرف شده از سوی بازیکنان را داریم. پلتفرم، سخت‌افزار و نقشه راه بازی‌های ما هرگز تا این حد قدرتمند نبوده‌اند. موفقیتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، مبتنی بر تصمیمات دشواری است که در گذشته گرفته‌ایم. ما باید اکنون برای تداوم موفقیت در سال‌های آینده تصمیماتی بگیریم و بخش کلیدی این استراتژی، نظم و انضباط در اولویت‌بندی قوی‌ترین فرصت‌ها است. ما از آنچه در حال شکوفایی است محافظت کرده و تلاش خود را بر روی حوزه‌هایی با بیشترین پتانسیل متمرکز خواهیم کرد و در عین حال، انتظارات شرکت از کسب‌وکارمان را نیز برآورده می‌سازیم. این رویکرد متمرکز به این معناست که می‌توانیم بازی‌ها و تجربیات استثنایی را برای نسل‌های آینده بازیکنان فراهم آوریم.این موج جدید اخراج، چهارمین دور تعدیل نیرو در ۱۸ ماه گذشته است. سال گذشته مایکروسافت چندین استودیو نظیر Arkane Austin،Tango Gameworks، Alpha Dog Games و Roundhouse Games را نیز تعطیل کرده بود. اندکی پس از تصاحب Activision Blizzard، این شرکت ۱۹۰۰ نفر را اخراج کرد و قرار شد ۶۵۰ نفر دیگر نیز به دنبال آن‌ها تعدیل شوند. دو سال پیش نیز، مایکروسافت ۱۰۰۰۰ نفر دیگر را به طور گسترده سراسری از دپارتمان‌های مختلف این شرکت، ازجمله Bethesda و ایکس باکس اخراج کرده بود.

گیم فا Logo

گیم فا

ارسال نظرات