بازی جدید Baldur’s Gate توسط کارگردان God of War 3 ساخته نمی‌شود

استیگ آسموسن که سابقه کارگردانی دو مجموعه God of War و Star Wars Jedi را دارد، توسعه بازی بعدی از مجموعه Dungeons & Dragons را پذیرفته است.

بازی جدید Baldur’s Gate توسط کارگردان God of War 3 ساخته نمی‌شود


به نقل از گیمینگ‌بولت، پروژه Dungeons & Dragons توسط استودیوی جاینت اسکال (Giant Skull) در حال توسعه است و هدایت آن به دست استیگ آسموسن، کارگردان بازی‌های بزرگی نظیر God of War 3 ،Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor سپرده شده است. حال مصاحبه جدید مالک امتیاز Dungeons & Dragons تایید می‌کند که این پروژه جدید قرار نیست دنباله‌ای برای مجموعه Baldur’s Gate باشد. جان هایت، رئیس شرکت Wizards of the Coast در مصاحبه‌ای با رسانه The Game Business خاطرنشان کرد بااینکه برنامه‌ریزی برای توسعه بازی جدید Baldur’s Gate انجام شده است، اما تیم آسموسن در حال کار روی پروژه دیگری هستند. هایت در این مصاحبه توضیح داد که جهان فرانچایز Dungeons & Dragons بسیار گسترده است و به بازیکن‌ها و توسعه‌دهندگان فرصت خلق داستان‌های منحصربه‌فرد خودشان را می‌دهد. در همین راستا پروژه جدیدی که استودیو جاینت اسکال روی آن کار می‌کند، قرار است تا طیف وسیعی از مخاطبین همیشگی سری و بازیکن‌های تازه‌وارد را جذب کند. رئیس شرکت Wizards of the Coast افزود: «Baldur’s Gate یک مجموعه فوق‌العاده است که ما برای ساخت دنباله آن برنامه داریم. این دنباله با پروژه در حال ساخت استودیو جاینت اسکال تفاوت دارد. ما به سراغ استیگ آسموسن و تیمش رفتیم تا داستانی فوق‌العاده را روایت کنیم و جهان Dungeons & Dragons را به مخاطبان بسیار گسترده‌‌تری نشان دهیم. در هر حالت این بازی برای بازیکن‌های همیشگی سری D&D جذاب خواهد بود؛ زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا خلاقیت‌ خود را تحقق بخشند. با این وجود امیدوار هستیم تا برای افرادی که عاشق بازی‌های اکشن نظیر God of War و Star Wars Jedi هستند نیز جذابیت زیادی داشته باشد. همانطورکه آسموسن قبلا گفته، مجموعه Dungeons & Dragons یک زمین بازی است که هرکسی می‌تواند سرگرمی خود را در آن بیابد. تاکنون صدها میلیون نفر یا به تجربه آثار D&D پرداخته‌اند یا حداقل با آن آشنا هستند. ما می‌خواهیم کار با این فرانچایز را تا ۵۰ سال آینده ادامه دهیم.»در جای دیگری از مصاحبه هایت تاکید کرد که شرکت Wizards of the Coast تنها به دنبال همکاری با استودیوها و توسعه‌دهندگان کهنه‌کار نخواهد بود و تمایل دارد تا روی پرورش استعدادهای نوظهور در استودیوهای کوچک هم سرمایه‌گذاری داشته باشد: «شما هر روز افرادی مانند آسموسن را پیدا نمی‌کنید؛ بنابراین ما باید روی استعدادهای نوظهور سرمایه‌گذاری داشته باشیم تا شاید بازی‌های کوچک‌تری بسازیم و به آن‌ها فرصتی برای تشکیل تیمی قدرتمند و کسب تجربه در مسیر توسعه بازی را ارائه دهیم. ما قرار است کارهای آموزنده زیادی را پیش ببریم.»همکاری استودیو جاینت اسکال با شرکت Wizards of the Coast برای یک بازی جدید از مجموعه Dungeons & Dragons از مدت‌ها قبل شروع شده است. آسموسن در ژوئن امسال مصاحبه‌ای داشت و توضیح داد که چگونه تجربه او و تیمش در طراحی نبردهای تن به تن سوم شخص می‌تواند به توسعه این بازی جدید کمک کند.آسموسن در این باره گفت: «ما در طراحی گیم‌پلی مبارزات تن به تن تخصص داریم و این همان چیزی است که جان هایت برای شروع همکاری با ما دیده است. او می‌داند که این تخصص می‌تواند در بازی جدید Dungeons & Dragons پیاده‌سازی شود. بااین وجود هنوز تردیدهایی درباره برخی میراث‌های ناموفق ما که ناشی از تصمیمات اشتباه زمان توسعه Star Wars Jedi بود، وجود دارند. برخی از این اشتباهات به‌خاطر عجله بود؛ چراکه ما هرگز متوقف نمی‌شدیم و فقط می‌خواستیم رو به جلو حرکت کنیم.»آسموسن همچنین تأیید کرد که بازی جدید Dungeons & Dragons با استفاده از نسخه معمولی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و تیم او نیازی به نسخه ارتقایافته با ابزارهای سفارشی ندارد. به‌نظر می‌رسد که این موضوع زمینه‌های زیادی را پیش روی استودیو می‌گذارد تا برای ساخت سریع‌تر پروژه جدیدش از آن‌ها استفاده کند.

زومجی Logo

زومجی

ارسال نظرات