بازی Dragon Age: Origins در ابتدا قرار نبود آغازگر یک فرنچایز باشد

به گفته یکی از توسعه‌دهندگان کهنه‌کار و سابق استودیوی Bioware، بازی Dragon Age: Origins در ابتدا قرار نبود به یک فرنچایز تبدیل شود. به نظر می‌رسد سری Dragon Age فعلا به پایان راه خود رسیده است. اگرچه این موضوع به‌طور رسمی تأیید نشده، اما این مجموعه همواره به‌عنوان یکی از عناوین کم‌اهمیت‌تر در میان فرنچایزهای […] The post بازی Dragon Age: Origins در ابتدا قرار نبود آغازگر یک فرنچایز باشد first appeared on گیمفا: اخبار، نقد و بررسی بازی، سینما، فیلم و سریال.

بازی Dragon Age: Origins در ابتدا قرار نبود آغازگر یک فرنچایز باشد


به گفته یکی از توسعه‌دهندگان کهنه‌کار و سابق استودیوی Bioware، بازی Dragon Age: Origins در ابتدا قرار نبود به یک فرنچایز تبدیل شود. به نظر می‌رسد سری Dragon Age فعلا به پایان راه خود رسیده است. اگرچه این موضوع به‌طور رسمی تأیید نشده، اما این مجموعه همواره به‌عنوان یکی از عناوین کم‌اهمیت‌تر در میان فرنچایزهای شرکت EA شناخته می‌شد و عملکرد ناامیدکننده‌ Dragon Age: The Veilguard نیز احتمال تأمین بودجه برای ساخت نسخه‌ای جدید را تقریباً از بین برده است. در حال حاضر تمام تمرکز Bioware بر روی نسخه جدید فرنچایز Mass Effect است و به نظر می‌رسد Dragon Age در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد.با این حال، شاید بهتر باشد قدردان این باشیم که در مجموع چهار نسخه از این سری عرضه شد. به گفته‌ مارک دارا (Mark Darrah)، تهیه‌کننده پیشین این فرنچایز، نخستین بازی سری یعنی Dragon Age: Origins اساساً با هدف آغاز یک فرنچایز بزرگ در سبک نقش‌آفرینی ساخته نشده بود.طبق گزارش PC Gamer، مارک دارا این افشاگری را در مصاحبه‌ای با یوتیوبر MrMattyPlays مطرح کرد و مدعی شد که Dragon Age: Origins در ابتدا قرار بود یک بازی مستقل باشد. او برای اثبات این موضوع به برخی خط‌های داستانی مانند ماجرای گرگینه‌ها در جنگل Brecilian یا درگیری‌های داخلی بر سر رهبری در Orzammar اشاره کرد که در Origins بدون ادامه رها شدند.دارا توضیح داد که هیچ‌گاه به‌روزرسانی یا ادامه‌ی معناداری برای این رویدادها ارائه نشد، زیرا اساساً چنین برنامه‌ای وجود نداشت. با این حال، همان‌طور که خودش اشاره می‌کند، پول تعیین کننده است و موفقیت Origins در نهایت باعث شد Dragon Age به یک فرنچایز تبدیل شود. او در ادامه‌ مصاحبه تأکید کرد که تقریباً دلایل مالی، بیش از هر چیز دیگر موجب شکل‌گیری سری شد و از آن زمان به بعد، این مجموعه نگاه بسیار آینده‌نگرانه‌تری پیدا کرده است.این افشاگری نکته جالبی را روشن می‌کند و نشان می‌دهد که EA در ابتدا Dragon Age را دارای پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یک مجموعه نمی‌دانست. این موضوع زمانی جالب‌تر و تا حدی طعنه‌آمیز می‌شود که به گزارش‌ها توجه کنیم؛ چراکه پس از موفقیت Origins، ظاهراً EA قصد داشت Dragon Age را به یک فرنچایز چند میلیارد دلاری تبدیل کند.

گیم فا Logo

گیم فا

ارسال نظرات