رنجروور در قالب استراتژی جدید JLR موسوم به «خانه برندها»، از لوگوی تازهای رونمایی کرده که طراحی آن متشکل از دو حرف R بهصورت آینهای و عمودی است. این نماد نخستینبار در ارائهی رسمی و سپس در هفتهی طراحی میلان نمایش داده شد؛ جایی که لوگو با رنگ طلایی و ظاهری شیک توجهها را جلب کرد.بهنوشتهی CarScoops، در کنار لوگو جدید رنجروور، الگویی به نام Range Rover Pattern نیز معرفی شد که با ترکیب و تکرار حرف R طراحی شده است. هنوز کاربرد دقیق این الگو را نمیدانیم، اما پیشبینی میشود برای تزئینات داخلی یا جلوپنجره خودرو استفاده شود و هویت بصری تازهای به محصولات رنجروور ببخشد.JLR تأکید کرد که این نشان جدید جایگزین لوگوی اصلی RANGE ROVER نخواهد شد و فقط در موقعیتهایی مانند برچسبها، طراحی رویدادها یا سطوحی با الگوهای گرافیکی تکرارشونده به کار میرود که فضای کافی برای نشان اصلی وجود ندارد.مقالههای مرتبط:دستاورد شگفتانگیز شیائومی؛ تحویل ۳۰۰ هزار خودرو در ۱۵ ماهشوالیه تاریکی پورشه؛ مدل مشکی تایکان ۲۰۲۶ با ظاهر خشن و تهاجمی رونمایی شدهرچند هنوز مشخص نیست کدام مدل رنجروور لوگو جدید را برای اولینبار دریافت میکند، اما با نزدیک شدن به معرفی نسخهی تمامبرقی رنجروور با قدرت ۵۴۲ اسببخار، احتمال میرود که این مدل، اولین حامل رسمی لوگوی مدرن باشد.
رنجروور با طراحی تازه اما مرموز، دوباره نگاهها را به خود جلب کرد؛ لوگو جدید این شرکت نه کاملاً متفاوت است و نه کاملاً آشنا.
ارسال نظرات